Slide Primera Kaatsheuvel Veel gestelde vragen
ivm de
Corona-maatregelen

Veel gestelde vragen ivm de Corona-maatregelen.

Vragen over Post en Bank:

  • Kan ik mijn postpakket ophalen bij jullie?
    Ja dat kan.
  • Kan ik jullie winkel opgeven om mijn pakket op te halen?
    Ja dat kan.
  • Hoe kan ik zien waar mijn pakket momenteel is?
    Het beste is dat via Track & Trace. Klik op deze link: VOLGEN
  • Waar geeft de postbezorger mijn pakket af als ik niet thuis ben?
    Deze gaat naar de dichtstbijzijnde locatie. Welke dat is ziet u via Track & Trace.
  • Ik heb bij jullie een postbus. Kan ik nog post ophalen en/of inleveren?
    Ja, alleen voor post kunt u bij ons terecht.
  • Kan ik nog terecht bij jullie ING-servicepunt?
    Ja, dat is mogelijk.
  • Kan ik nog in jullie winkel geld opnemen of storten?
    Ja, dat is mogelijk.
  • Kan ik nog een voertuig overschrijven of schorsen?
    Ja, dat is mogelijk.

Vragen over de Primera winkel:

  • Kan ik nog steeds pasfoto’s laten maken bij jullie?
    Ja, dat kan wel.  U kunt tijdens openingstijden bij ons terecht.
  • Kan ik nog iets kopen uit de winkel?
    Ja, dat is mogelijk, maar alleen via een bestelling. Klik op bestelformulier en kijk naar de mogelijkheden.
  • Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
    U ontvangt een tikkie. Is dit niet mogelijk kunt u het overmaken op onze bankrekening. (zie bestelformulier)
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    De volgende werkdag (ma t/m vrij)
  • Kan ik ook opwaardeer-bonnen kopen?
    Ja, je kunt je bestelling doen via het bestelformulier. Na betaling ontvang je een foto van de code die u kunt gebruiken. bijvoorbeeld: telefoonkaarten, pay Safe Card, playstation top-up kaarten.